ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Άβαταρ μέλους
VincentGR
Amiganoid
Amiganoid
Δημοσιεύσεις: 2076
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 1:18 pm
Τοποθεσία: Piraeus
Επικοινωνία:

ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό VincentGR » Δευ Δεκ 12, 2016 8:48 pm

Κάποια 128Κ παιχνίδια αρνούνται πεισματικά να τρέξουν στο Divide.
Αυτό πιθανόν οφείλετε στο "βρώμικο" τρόπο τον οποίο χειρίζεται το 128Κ mode διότι κανονικά είναι κατασκευασμένο για 48Κ μηχανήματα ασχέτως που δουλεύει στα 128.

Υπάρχει μια λύση όπου και έχει συνήθως καλά αποτελέσματα.

Κατεβάζουμε το παιχνίδι που θέλουμε σε TZX μορφή, διότι είναι "καθαρό" image και έχουμε καλύτερα αποτελέσματα από την TAP μορφή του.
Το Divide δεν έχει υποστήριξη για TZX, οπότε και θα χρησιμοποιήσουμε το utility WinTZX2TAP για να κάνουμε το αυτονόητο.
Αφού γίνει η μετατροπή το μεταφέρουμε στη CF κάρτα μας.

Επίσης μεταφέρουμε και ένα από τα τρία .Z80 αρχεία, ανάλογα το μοντέλο του Spectrum που διαθέτουμε.

Έχουμε και λέμε:

ZX 128 : zx128-tap-loader.z80
ZX +2 : zx128+2-tap-loader.z80
ZX +2A : zx128+2a-tap-loader.z80



Στον Spectrum τώρα.
Κατευθυνόμαστε στο φάκελο που φιλοξενεί τα παιχνίδια μας και επιλέγουμε το παιχνίδι που θέλουμε.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Δεν πατάμε το ENTER όπως πάντα, αλλά το πλήκτρο i
Με αυτή τη κίνηση, τοποθετήσαμε το TAP παιχνίδι στο virtual datacorder μας, όπως δηλαδή επιλέγουμε τη δεύτερη κασέτα αν το παιχνίδι είναι πάνω από μια.

Τώρα αντί να πατήσουμε SPACE για να επιστρέψουμε στο παιχνίδι χωρίς reset, κατευθυνόμαστε στο zx128 loader μας και πατάμε το ENTER.

Αυτό δεν είναι παρά ένα snapshot της Basic μας (ανάλογα το μοντέλο) και θα δούμε ελάχιστα το κλασσικό boot screen.
Αυτόματα θα κάνει Tape Load μόνο του σε πραγματικό 128Κ mode και το παιχνίδι θα τρέξει σε συμβατό περιβάλλον.

Όλα τα παραπάνω έγιναν τεστ σε πραγματικό ZX +2 Grey με το Divide 57c, σε υλικολογισμικό ESXDOS v0.8.5


Κατεβάστε από εδώ το tzx2tap και τα snapshots.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
Εικόνα FAN
http://partsfromthepast.blogspot.gr/
To blit, or not to blit?

Άβαταρ μέλους
geoanas
Commodore-άς
Commodore-άς
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 30, 2009 10:09 pm
Τοποθεσία: Lot of Gyros
Επικοινωνία:

Re: ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό geoanas » Τρί Δεκ 13, 2016 8:20 pm

Στίκυ πλιζ !

Μπράβο Vince ! :!!

Άβαταρ μέλους
VincentGR
Amiganoid
Amiganoid
Δημοσιεύσεις: 2076
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 1:18 pm
Τοποθεσία: Piraeus
Επικοινωνία:

Re: ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό VincentGR » Τρί Δεκ 13, 2016 8:21 pm

Ευχαριστώ.
Τι στικυ?
Εικόνα FAN
http://partsfromthepast.blogspot.gr/
To blit, or not to blit?

Άβαταρ μέλους
arislab
Amstrad Plc. Owner
Amstrad Plc. Owner
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2014 2:16 am

Re: ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό arislab » Τρί Δεκ 13, 2016 10:30 pm

οοοο!!! Σ'ευχαριστώ Μήτσε! :thanks :thanks

πολύ χρήσιμο τώρα που θα ξεκινήσω τις μετατροπές των προγραμμάτων για την ψηφιακή διαφύλαξη! :!! :!! s-wow

Άβαταρ μέλους
geoanas
Commodore-άς
Commodore-άς
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 30, 2009 10:09 pm
Τοποθεσία: Lot of Gyros
Επικοινωνία:

Re: ZX Spectrum - Divide Incompatibility

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό geoanas » Τετ Δεκ 14, 2016 5:58 pm

Μου αρέσει και δεν θέλω να το ξεχάσω, όταν βγάλω τα Sinclair από την κούτα και κολλήσω.... Άρα sticky please να το βλέπω πάντα πρώτη μούρη...Αχχχ...Το γήρας ου γαρ έρχεται μόνο :lol:


Επιστροφή σε “ZX Spectrum-Games”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες