Amstrad CPC - Δημιουργία UDG χαρακτήρων

Άβαταρ μέλους
VincentGR
Amiganoid
Amiganoid
Δημοσιεύσεις: 1930
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 1:18 pm
Τοποθεσία: Piraeus
Επικοινωνία:

Amstrad CPC - Δημιουργία UDG χαρακτήρων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό VincentGR » Τετ Ιούλ 12, 2017 4:39 pm

Ένας γρήγορος οδηγός για να τροποποιήσουμε έναν ASCII χαρακτήρα στη Basic ώστε να τον χρησιμοποιήσουμε σε παιχνίδια και εφαρμογές.
Στα συν της τεχνικής αυτής, είναι η χαμηλή απαίτηση μνήμης που χρειάζεται ο Amstrad.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία ενός και μόνο UDG.
Μπορούμε όμως να κατασκευάσουμε αρκετούς και υιοθετώντας την τεχνική Tile based engine, να φτιάξουμε backgrounds η και μεγαλύτερα UDG sprites με combined UDGs.

Εικόνα FAN
http://partsfromthepast.blogspot.gr/
To blit, or not to blit?

Άβαταρ μέλους
xqtr
Μέλος
Μέλος
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Κυρ Απρ 24, 2016 9:46 pm

Re: Amstrad CPC - Δημιουργία UDG χαρακτήρων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xqtr » Τετ Ιούλ 12, 2017 6:07 pm

Ωραίος... :!!

Άβαταρ μέλους
geoanas
Commodore-άς
Commodore-άς
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 30, 2009 10:09 pm
Τοποθεσία: Lot of Gyros
Επικοινωνία:

Re: Amstrad CPC - Δημιουργία UDG χαρακτήρων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό geoanas » Πέμ Ιούλ 13, 2017 12:38 pm

Άψογος! :!!

Άβαταρ μέλους
arislab
Amstrad Plc. Owner
Amstrad Plc. Owner
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Τρί Μάιος 06, 2014 2:16 am

Re: Amstrad CPC - Δημιουργία UDG χαρακτήρων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό arislab » Τετ Αύγ 16, 2017 12:16 pm

Ωραίος οδηγός Μήτσε! :!! s-wow

Είχα φτιαξει στο παρελθόν UDG Sprites (είναι ο εύκολος τρόπος για να φτιάξεις ενα minimal game σε Basic) αλλα ως "Φυγόπονος Amstradας" αμέλησα ένα tutorial yes-yes


Επιστροφή σε “Amstrad Software”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες