Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Άβαταρ μέλους
Nemo
Μέλος
Μέλος
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 09, 2013 11:07 am

Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nemo » Κυρ Φεβ 19, 2017 5:13 pm

Εικόνα


O 40Crisis μετά τον Invaders Arcade Emulator για CPC

O 40Crisis τον οποίο κάποιοι θα θυμάστε από
-τον Spectrum Emu για CPC
-αλλά και το SPEED-UP patch για το Pac-Man emulator for CPC των SyX & TotO
κι επομένως άριστος γνώστης των δυνατοτήτων αλλά και των περιορισμών των CPC
εξομοιώσε ένα 8080 based μηχάνημα -που αρχιτεκτονικά oι Cpu τους είναι πολύ κοντά (btw η Game Boy CPU ήταν υβρίδιο Ζ80/8080) ............


ξαναχτυπά και πάλι με Invaders Arcade Emulator αυτήν την φορά για Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3 με DIVIDE/DIVMMC Interface V1.00


WHAT IS EMULATED
----------------

- intel 8080 processor. Hopefully z80's designers are the same as 8080 processor and made it fully compatible with 8080 at opcode level
(feature named binary compatible or object code compatible)

- emulator runs emulated game at 60 Hz though display is done at 50 Hz

- graphics identical to original. Rotating the screen 90 degrees
anticlock was a hard job. Resolution used is 224x192 compared to original 224x256.
32 pixels upper part and 32 pixels lower part of the original
arcade display are ignored to fit this more limited resolution.
Scores, remaining ships and credits display have been moved to free 32x192 right area.

- Why a Sinclair Zx Spectrum +2A and above is required without DIVIDE/DIVMMC ?
It's because only theses machines are able to load and execute code in RAM at location [#0000,#4000]. This enable to execute original Space invaders ROM as is.
Divide/Divmmc interface has his own RAM memory located at [#0000,#4000]

- sound output but not very faithful


D/load >>> Invaders Arcade Emulatorγια Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3

Άβαταρ μέλους
VincentGR
Amiganoid
Amiganoid
Δημοσιεύσεις: 1865
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 1:18 pm
Τοποθεσία: Piraeus
Επικοινωνία:

Re: Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό VincentGR » Κυρ Φεβ 19, 2017 10:53 pm

Άντε και σε scramble στον CPC.
Εικόνα FAN
http://partsfromthepast.blogspot.gr/
To blit, or not to blit?

Άβαταρ μέλους
Nemo
Μέλος
Μέλος
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 09, 2013 11:07 am

Re: Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nemo » Κυρ Φεβ 19, 2017 11:39 pm

Eννοείς κάποιο από τα Scramble bootlegs (που τρέχουν σε 1 Ζ80)?

Άβαταρ μέλους
VincentGR
Amiganoid
Amiganoid
Δημοσιεύσεις: 1865
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 1:18 pm
Τοποθεσία: Piraeus
Επικοινωνία:

Re: Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό VincentGR » Δευ Φεβ 20, 2017 12:19 am

Ναι.
Βασικά ο δεύτερος πρέπει να είναι για ήχο.
Εικόνα FAN
http://partsfromthepast.blogspot.gr/
To blit, or not to blit?

Άβαταρ μέλους
alex76gr
Reviewer
Reviewer
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2012 11:22 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό alex76gr » Τετ Φεβ 22, 2017 10:17 am

Scramble!
Scramble γιατί περνάει ο χρόνος, γερνάμε και δεν ξέρω αν θα το δούμε ποτέ σε CPC. yes-yes

Άβαταρ μέλους
Nemo
Μέλος
Μέλος
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 09, 2013 11:07 am

Re: Invaders Arcade Emu>Spectrum128/+2/+2A/+2B/+3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nemo » Σάβ Μαρ 11, 2017 12:08 am

V1.01: Added loading screen (22/01/2017)
Loading screen created by Ignacio Prini aka Neil Parsons. Many thanks to him for his great work.
V1.01a: modified colors during loading screen (25/01/2017)
V1.02: added clipping for inverted Y alien sprite (09/03/2017)



D/load >>> Invaders Arcade Emulator για Spectrum 128/+2/+2A/+2B/+3 (με DIVIDE/DIVMMC) version 1.02


Επιστροφή σε “ZX Spectrum-Games”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες