H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Γενική συζήτηση για ηλεκτρονικά & νέα τεχνολογία.
Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Παρ Οκτ 30, 2015 8:51 am

Ειδικό επιστημονικό συνέδριο για την εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου
zougla.gr

Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
bakoulis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 325
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 10, 2011 12:38 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bakoulis » Παρ Οκτ 30, 2015 9:19 am

Γράψε δυο συνοδευτικά λόγια περί τίνος πρόκειται χριστιανέ μου. Μια παράγραφος αρκεί, δε χρειάζεται σεντόνι.
Μη βάζεις ένα βίντεο και το συνοδεύεις μόνο με την επικεφαλίδα του youtube.
Σιγά μη κάτσει κανείς να δει 2 ώρες βίντεο, χωρίς να γνωρίζει τι πρόκειται να δει.
e-shock

Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Παρ Οκτ 30, 2015 11:15 am

Πρόκειται για παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από μια απλή σύσκεψη με απλά υλικά εκμεταλλευόμενη μια ειδική συχνότητα (που κρατιέται μυστική) αυξάνοντας έτσι την διαδικασία ηλεκτρόλυσης κατά χιλιάδες φορές απ ότι την συμβατική, αυξάνοντας έτσι την ισχύ (αμπέρ) σε άλλο επίπεδο από αυτά γνωρίζουμε έως τώρα..
το νερό παίζει ρόλο μεταφορέα διαδικασίας ( ηλεκτρονίων ) και όχι καταλύτη, τα υλικά μέταλλα (ηλεκτρολύτες στην ουσία), παραμένουν μυστικά.
ελπίζω να σε κάλυψα..
Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
bakoulis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 325
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 10, 2011 12:38 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bakoulis » Κυρ Νοέμ 01, 2015 12:27 pm

Φυσικά και με κάλυψες. Τώρα ξέρω ότι δεν είναι ανάγκη να δω 2 ώρες βίντεο για κάτι που δε με ενδιαφέρει!
:lol:

Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Τρί Νοέμ 17, 2015 4:47 pm

H τελευταία εξέλιξη ειναι οτι το πρότυπο πηγε στο τμημα τεχνολογίας Ελ.στρατού οπου και ανάλαβε την ευθύνη προστασίας της πατέντας ,
και την ανάπτυξη του για τελική τροποποίηση και γραμμή παραγωγής! (πιθανά λοιπόν κάποια στιγμη θα δοθεί στο ευρύ κοινό).
Η συσκευή εχει 2 τροπους εκμετάλλευσης, η μια ειναι η φθηνή παράγωγη ηλ. ρεύματος (κατα 10 φορες μικρότερη απο το ρευμα της ΔΕΗ).
και η αλλη πιο σημαντική, για παραγωγή υδρογόνου (οπου και πιθανα προορίζετε τελικώς), αφου παράγει άφθονο υδρογόνο, με χαμηλό κόστος!
Μπράβο στον Πέτρο Ζωγράφο
Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
NikiforosST
Ataras
Ataras
Δημοσιεύσεις: 1571
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 11, 2010 10:20 pm

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NikiforosST » Τρί Νοέμ 17, 2015 9:15 pm

Καλησπέρα! μπράβο δεν λες τιποτα! ειναι απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!! νομιζω οτι ο περισσοτερος κοσμος που το ακουει το περναει στο ντουκου και δεν καταλαβαινει περι τινος προκειτε! ειναι τοσο σημαντικο αυτο που θα αρχισουν συντομα να τον απειλουν ισως και για την ζωη του αν δεν εχει γινει ηδη!!! ο λογος ειναι απλος! οτι θα εχεις καυσιμο απο νερο και δεν θα εχεις αναγκη πετρελαια και βενζινες και ισως και αλλα πραγματα αν αυτο γινει σε εμπορικο βαθμο.
Πριν αρκετο καιρο ειχα κανει και εγω καποιο συστημα παραγωγης υδρογονου πρωτα για δοκιμες με σωληνες και μετασχηματιστη και αργοτερα εφερα πραγματα απο απεξω δεν ειναι δικιας μου κατασκευης εκτος τα 2 δοχειο διαχωρισμου υγρων-αεριων και της συναρμολογησης. Eδω το εχω γραψει και εχουμε συζητησει με μερικους viewtopic.php?f=30&t=654
αρχικα το ειχα βαλει στο αμαξι για συμπληρωματικο καυσιμο αλλα τελικα δεν εχει την οικονομια που νομιζα. Ο λογος απλος οτι ζοριζει το ηλεκτρικο συστημα ειδικα το δυναμο με κατα συνεπεια το ιδιο το μοτερ για να παραγει υδρογονο, μερικες φορες μου ειχαν λιωσει καλωδια και ασφαλεια (ειδικα αν δεν παταγαν καλα καπου).
Δηλαδη με λιγα λογια στο περιπου ειχα μια καταναλωση 30 ampers 12V για να παραγω 4 λιτρα το λεπτο υδρογονο, αυτο φυσικα για αμεση καυση (στον εισερχομενο αερα του κινητηρα) γιατι δεν μπορουμε και δεν επιτρεπεται να το αποθηκευσουμε. Φυσικα το αμαξι πηγαινε πολυ καλυτερα γιατι εκανε πολυ καλυτερη καυση με περισσοτερα οκτανια, στις καρτες καυσαεριων ειχε μηδενικους ρυπους!
το κακο ειναι οτι καποιοι απατεωνες σε μαγαζια με 1Α ελεγαν οτι εχεις οικονομια 50-70% και η ΓΓΚ τα εβγαλε παρανομα με νομο που περασε και στα ΚΤΕΟ.
Εγω δεν το εβγαλα γιαυτο αλλα γιατι εχω turbo και οταν το παταγα τερμα η τουρμπινα εκανε αναροφηση τα υγρα!!!! ευτυχως δεν τα πηρε στο μοτερ!!!!

Τωρα τα εβαλα σε ενα κουτι και το ονομασα Hydrobox αλλα δεν εχω τι χρηση να εχει.....σκεφτηκα ενα φλογιστρο να κανω, αλλα απο που θα φτιαχνω το υδρογονο?
να βαλω μπαταρια UPS και ενα ηλιακο πανελ?
να βαλω ενα τροφοδοτικο απο PC?
με λιγα λογια το υδρογονο ΗΤΑΝ ασυμφορο μεχρι που ο Πετρος Ζωγραφος εκανε αυτη την ανακαλυψη!!!!! και ελυσε το ενεργειακο του προβλημα!!!!!! s-wow s-wow :xoreyw :xoreyw :xoreyw
Καποιος αλλος ειχε κανει συστημα αποθηκευσης μετατρεποντας το αεριο υδρογονο σε υγρη μορφη με πολυ χαμηλη θερμοκρασια με κομπρεσορα απο ψυγεια!!!!!
ετσι το αποθηκευε (ασχετο οτι ειναι παρανομο 100%).
Το υδρογονο ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ επικυνδυνο! ειναι ΑΟΣΜΟ, ΑΧΡΩΜΟ και ισως να καιγεται και 10 φορες ταχυτερα απο την βενζινη!!!!
τα αυτοκινητα που λεμε υδρογονου ΔΕΝ καινε υδρογονου, ουτε εχουν κινητηρα υδρογονου! ειναι με Fuel Cell δλδ ειναι με ηλεκτροκινητηρα!!!!
τους βαζεις υδρογονου, το fuel cell κανει διασπαση και βγαζει νερο και οξυγονο και η ηλεκτρικη ενεργεια που απελευθερωνεται αποθηκευεται σε μπαταριες και ετσι κινει τον ηλεκτροκινητηρα του.
αυτο σημαινει οτι εχουμε αναγκη βενζιναδικα υδρογονου!!!! οποτε παλι θα τα σκαμε χοντρα σε φορους κτλ κτλ.
Με το αλλο συστημα του Κου Ζωγραφου μελλοντικα θα το φτιαχνουμε μονοι μας χωρις να εχουμε αναγκη κανεναν!!!! yes-yes

Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Τρί Νοέμ 17, 2015 10:04 pm

Με μίξη υδρογόνου και οξυγόνου γίνεται καύσιμο υλικό απευθείας για κινητήρα, περνώντας στην εισαγωγή καρμπιρατέρ του αέρα ! (για 4χρονες μηχανές μόνο)
οι επόμενης γενιάς κινητήρες έτσι θα είναι..
Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
NikiforosST
Ataras
Ataras
Δημοσιεύσεις: 1571
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 11, 2010 10:20 pm

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NikiforosST » Τρί Νοέμ 17, 2015 10:34 pm

Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα Aneme δυστυχως.....
καταρχην το οξυγονο με το υδρογονο ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ επικυνδυνα οταν αναμιγνυονται μαζι! κανουν εκρηξη η οποια ειναι ποιο δυνατη απο αναμιξη ασετυλινης και οξυγονου (ναι τις γνωστες μπουκαλες).
Μπορεις να δεις απειρα παραδειγματα με χρηση συστηματων στο αυτοκινητο για προσθετο καυσιμο με την βενζινη που αντι να κανουν διαχωρισμο υδρογονου - οξυγονου σε 2 ξεχωριστα δοχεια οπως στο δικο μου συστημα τα ειχαν μαζι, εμενα αμα βαλω φωτια στο οξυγονο (ασχετο αν ειναι στην ατμοσφαιρα δεν κανει το ιδιο) εχω απλα φλογα, το HHO κανει και εκρηξη!
Εκτος απο το παραπανω προβλημα, το μεγαλυτερο ειναι η αποθηκευση, για να παραγεται στο αμαξι (μεχρι προτεινος τουλαχιστον) ηταν δυσκολη η παραγωγη του, ακομα και ο Ζωγραφος να το εχει λυσει αυτο μενει το προβλημα της αποθηκευσης, για να το αποθηκευσεις σε αεριο καταλαμβαινει παρα παρα πολυ χωρο, μια τεραστια μπουκαλα χωραει ελαχιστα λιτρα σε αεριο υδρογονο, πρεπει να γινει ενα συστημα τυπου κρυογενικου να το κανει σε -45 αν θυμαμαι καλα βαθμους ισως και παραπανω για να γινει υγρο. Γενικα ειναι πολυ αυστηρες οι προδιαγραφες αποθηκευσης και απο διεθνης νομοθεσια ιδιωτες δεν επιτρεπεται να το αποθηκευουν με κανεναν τροπο απο τους 2!
Μετα το 3ο μας προβλημα ειναι οτι καιγεται παρα πολυ γρηγορα, βγαζει πολυ θερμοτητα και καιγεται γρηγορα, επισης δεν αντεχει στην συμπιεση οπως πχ η βενζινη και ειδικα οπως το πετρελαιο.
Που σημαινει οτι ειναι αδυνατον να δουλεψει στους βενζινοκινητηρες μεταβλητης ταχυτητας εκτος αν κατασκευασουν ειδικους να καινε ΜΟΝΟ υδρογονο, και πιστευω θα ειναι ιδιαιτερα μειωμενης αποδοσης σε αλογα εκτος αν εχουν ολοι τουρμπο οπως γινεται και στο πετρελαιο.
Το χειροτερο των ολων ειναι το 1ο που ειπα οτι με το οξυγονο σε μορφη καυσης ειναι εξαιρετικα επικινδυνο και μην ξεχναμε ειναι αεριο, αοσμο , αγευστο, και αορατο.
Γενικα δεν πρεπει να παραγουμε το υδρογονο μαζι με το οξυγονο. Τωρα αν σε κινητηρες μπαινει χωριστα τοτε δουλευει, αλλα στις δοκιμες προς το παρον λογω οτι δεν εχει δυναμη οπως ειπαμε δεν ειναι για βενζινοκινητηρες θελει αλλη συμπιεση, το εχω δει να δουλευει σε κινητηρες μικρου κυβισμου πχ μεχρι 100-125cc με σταθερες στροφες (επειδη δεν μπορουμε να δωσουμε παραπανω παραγωγη και εχουμε σταθερη) οποτε αμα παταμε γκαζι τι θα καναμε? και αυτο επειδη ειναι συστηματα σταθερης παροχης υδρογονου ΧΩΡΙΣ δλδ αποθηκευση οπως πχ το δικο μου. Τετοιες κινητηρες ειναι πχ απο γενητριες ρευματος.









Γενικα εχει πολλα βιντεος.
Τα ειχα ψαξει παρα πολυ οταν ειχα βαλει εκεινο το συστημα στο αμαξι.
Στο εξωτερικο εχει σομπες με υδρογονο και παιζουν με τροφοδοτικο απο pc.

Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Τρί Νοέμ 17, 2015 11:25 pm

Μια χαρα δουλευει με απλα ανεπιστροφες βαλβιδες..
δες στο 37:20
Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
NikiforosST
Ataras
Ataras
Δημοσιεύσεις: 1571
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 11, 2010 10:20 pm

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NikiforosST » Τετ Νοέμ 18, 2015 6:39 am

καλημερα, το δικο του ειναι υδροξυ οπως το λεει δλδ HHO αυτο που λεμε οτι ειναι επικυνδυνο δλδ.
Αυτος εχει εξελιξει πολλα πραγματα ομως δεν εχει σχεση με το παλιο δλδ δεν κανει ηλεκτρολυση. Κατι με παλμους κανει και γινεται.
Επισης λεει για απλο νερο, για την ηλεκτρολυση θες απιονισμενο (για καλυτερα αποτελεσματα) καθως και καυστικη σοδα ή ποτασα, εχω δοκιμασει με νερο θαλασσας! :lol: :lol: και με αλατονερο με νερο βρυσης και τα αποτελεσματα χαλια, χανει παρα πολυ σε αποδοση. Και σε σηκωνει πολλα Ampers.
Οι αντεπιστροφες που λες ειναι για τα σωληνακια, εγω σου λεω αμα κανουν καυση μαζι που εχει παραχθει υδρογονο και οξυγονο στον ιδιο χωρο! αμα βρεθει μαζι με φωτια τι κανει, οποτε δεν εχει σχεση, οι αντεπιστροφες ειναι για να μην γινει επιστροφη απο τα σωληνακια προς την πηγη οπως εχουμε στις φιαλες οξυγονου και ασετυλινης καταλαβες?
δλδ αυτες ειναι για να μην παει φλογα στο υδρογονο!
για παραδειγμα στις φιαλες ασετυλινης εχω δει (ημουν εκει κοντα) να κανει επιστροφη η φλογα πισω και ανατιναχτηκαν τα φλογιστρα και καηκαν τα φρυδια του μαστορα!!! επισης φυγαμε ολοι απο το κτιριο για να μην σκασουν οι φιαλες! αλλα καηκαν μονο τα λαστιχα!!! :lol: :lol:
γιαυτο χρειαζονται αυτες.
να για υδρογονο https://www.google.gr/search?q=hho+arre ... EUCh1p2Qvr
αμα θες να κανεις φλογιστρο οτι πρεπει ειναι!
μια τετοια θελω http://i00.i.aliimg.com/img/pb/284/201/ ... 84_011.jpg
αν το υδρογονο ομως δεν αποθηκευεται δεν υπαρχει κατι να σκασει κιολας, αντε κανα σωληνακι! :lol:

Aneme στο βιντεο και αυτος δειχνει βενζινοκινητηρα απο γεννητρια η κατι παρομοιο δλδ ΧΑΜΗΛΟΥ κυβισμου και με ΣΤΑΘΕΡΕΣ στροφες.....
δεν δειχνει κατι παραπανω απο τους αλλους, το μονο κολπο ειναι στην παραγωγη υδροξυ (μαζι υδρογονο και οξυγονο στον ιδιο χωρο) το λεμε και HHO.
Τα προβληματα στην καυση παραμενουν!!!!
βεβαια μπορεις μια γεννητρια ρευματος να κανεις και αντι να καις βενζινη να καις υδροξυ! :D
τoσο λιγο ρευμα που θελει μπορεις να το εχεις με ενα μικρο ηλιακο πανελ ή μια μικρη ανεμογεννητρια ή συνδυασμο των 2 μαζι.
Για να παιξει ομως σε κανονικα αυτοκινητα ειναι πολυυυυυυυ μακρια!
Τωρα μπορει να δουλευει δλδ σε κινητηρες μονο μικρου κυβισμου και σταθερων στροφων, χωρις γκαζι δλδ και ταχυτητες.
Για να γινει αυτο θελει συστημα να καταλαβαινει τα παντα, να αυξομειωνει παραγωγη υδρογονου και για να γινει αυτο αυτο σημαινει ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ και εδω αρχιζουν τα δυσκολα!!!!
σιγουρα εκανε το 1ο βημα και ελυσε το ενεργειακο προβλημα ΜΟΝΟ στην παραγωγη υδρογονου ομως (υδροξυ), δεν καταλαβαινω γιατι δεν το βγαζει σκετο υδρογονο που ειναι καλυτερο.....το εχω απορια αυτο, μαλλον ηθελε πολυπλοκη μηχανη και προτιμησε να την κανει ποιο απλη πιστευω.
Επισης αν το αμαξι εκαιγε υδρογονο αντι βενζινη, θα ειχαμε διαφορα στην προαναφλεξη (αβανς) το ανεφερε και αυτος, θελει ρυθμιση,
θα εχουμε αυξημενη θερμοκρασια στις βαλβιδες εξαγωγης λογω δυνατης καυσης και αυξησης οκτανιων (συνεπαγεται ζημιες σε βαλβιδες) κατι που εχει γινει απειρες φορες με χρηση υγραεριου σε αυτοκινητα (γιαυτο δεν βαζω), και φυσικα μπορει να εχουμε πυρακια (λογω λαθος προγραμματισμου εγκεφαλου, αβανς και διαφορα μειγματος). Επισης ελειπης ψυξη στις βαλβιδες γιατι αλλο το υγρο και αλλο το αεριο.
Γενικα θελει κινητηρες με συγκεκριμενα μεταλλα ειδικα γιαυτο και οχι για βενζινη γιατι θα δουμε τρελες βλαβες.
Αυτα που λεω ηδη γινονται με το υγραεριο, εχω πολλους γνωστους μου μηχανικους και τα βλεπω με τα ματακια μου.....
με το υδρογονο θα ειναι πολυ χειροτερα. Οποτε θα θελουμε αλλα αμαξια μελλοντικα αν γινει αυτο που δεν θα το αφησουν οι μεγαλοι καρχαριες.
Φαντασου εγω εβαζα 3-4 λιτρα υδρογονου το λεπτο μεσα στον αερα εισαγωγης μαζι με βενζινη και ειχα παθει πλακα στο πως πηγαινε το αμαξι! πολυ μεγαλη διαφορα! οπως και στους ρυπους σχεδον μηδενικοι.
Ομως δεν ειχα δει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση αμελητα, και αυτο γιατι για να βγαλω τοσα δουλευα και 25-30Α!!!!
οποτε ζοριζα το δυναμο και κατ επεκταση το μοτερ, στο ρελαντι ας πουμε ειχα μειωση στροφων ακομα και 200rpm κατω!!!
αν τωρα ηξερα αυτο το κολπο που εκανε ο Ζωγραφος τοτε σιγουρα θα ειχα και μειωμενη καταναλωση βενζινης!

Άβαταρ μέλους
Anemos
AMD 4 ever?
AMD 4 ever?
Δημοσιεύσεις: 4640
Εγγραφή: Τρί Σεπ 01, 2009 12:40 am

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Anemos » Τετ Νοέμ 18, 2015 7:52 am

Λογικά αν του δίνει υδροξύ πρέπει να αναμιγνύει με ελαχιστη ποσότητα οξυγόνου, (βλέπε ρολόγια) ,
αλλα μπορεί να του δίνει και σκέτο υδρογόνο όπου αναμιγνύεται με τον φυσικό αέρα εισαγωγής "καρμπιλατερ" όπου και αυτός περιέχει οξυγόνο.
θυμάμαι ότι έχεις ασχοληθεί και συ με υδρογόνο, και γνωρίζεις αρκετά πράματα.
Αλλα εδώ μιλάμε για την ουσία όπου ο άνθρωπος έχει κατασκευάσει μια αυτόνομη συσκευή χωρίς μεσολάβηση άλλης "κοστοβόρας" ενέργειας για την παραγωγή υδρογόνου.
Αξίζει να δεις όλα τα video από την αρχή οποτε έχεις καιρό!
Μιλάμε για παραγωγή ρεύματος, (η το αντίστροφο - υδρογόνου), με ελάχιστες απώλειες και κόστος, αυτό είναι το θέμα.
Το θέμα ασφάλειας και μετέπειτα τρόπου χρήσης του υδρογόνου είναι θέμα κατασκευαστών μηχανών.
Η βαθιά κατάσταση που επιπλέει

Άβαταρ μέλους
NikiforosST
Ataras
Ataras
Δημοσιεύσεις: 1571
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 11, 2010 10:20 pm

Re: H εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NikiforosST » Τετ Νοέμ 18, 2015 8:01 am

Ναι παραγωγη ρευματος για παραδειγμα με την χρηση γεννητριας ρευματος, οπως αυτη που δειχνει και να καις υδρογονο αντι βενζινη φυσικα και συμφερει!!!!
αν ηξερα τον τροπο θα αγοραζα μια μεταχειρισμενη και θα εκανα την μετατροπη!
ομως με το δικο μου συστημα που τωρα καθεται δεν ξερω αν θα μπορει να δουλεψει, και φυσικα εχω το θεμα προβληματος ρευματος για να παραγω υδρογονο.
Πρεπει δλδ να χρησιμοποιησω μια ανανεωσιμη πηγη ενεργειας πχ φωτοβολταικο ή ανεμογεννητρια.
Καποια στιγμη κατι πρεπει να το βαλω να κανει γιατι καθονται 450 ευρω.... :(
σχετικα με τους παλμους δεν ξερω αν ειναι ιδια τεχνολογια με τον Ζωγραφο, υπαρχουν εδω και καιρο οι λεγομενες PWM generators ειχα βαλει και εγω και εχει διαφορα δλδ καταναλωνει λιγοτερο ρευμα, παραγεις περισσοτερο και εχεις ελεγχο της καταναλωσης ampers με amperometer.
πχ

και εδω πουλανε http://www.smart-cover.gr/axesouar-ydro ... 026c3dee1b
με αρεσει που λενε εχει απαγορευτει για αυτοκινητα και ολοι πουλανε!!!
ιδιο με αυτο εχω http://www.ebay.ie/itm/8-30-VDC-35A-PWM ... j1zOnKUL1A

Ανεμε αμα καταλαβαινεις τι κανει γραψε γιατι εγω δεν καταλαβαινω! παντως εχει διαφορα καταναλωσης-αποδοσης.

Η μηχανη του παντως εκτος το συστημα που εχει με κεραια yagi, ταλαντωτες κτλ για τον πολλαπλασιαμο των 300mw, τα αλλα ειναι τα γνωστα που εχω και εγω, δλδ ΔΕΝ αποθηκευει πουθενα το υδρογονο, εχει ενα δοχειο παραγωγης αυτο με την κεραια μεσα, τα 2 δοχεια ειναι τα bubblers δλδ στην ουσια ειναι ξεχωριστα υδρογονο και οξυγονο και μετα να αναμιγνιει μαζι εκει με τα μανομετρα, και εχει και μια τελικη υδατοπαγιδα που ειναι φιλτρο στην ουσια για να βγαινει καθαρο αεριο χωρις υγρα μεσα.
Η συσκευη του εκτος οτι θελει ελαχιστο ρευμα, μπορει να δουλεψει με απλο νερο βρυσης!!!! χωρις ηλεκτρολυτη απλα γιατι δεν κανει ηλεκτρολυση!!!
αλλιως εκτος οτι θελουμε πολυ ρευμα, θελουμε και απιονισμενο νερο για καλα αποτελεσματα και φυσικα εναν πολυ καλο και καθαρο ηλεκτρολυτη.
Αυτος αν πεσει στα χερια μας τα καιει, και αμα παει σε αλλα μεταλλα στην παροδο χρονου τα διαβρωνει!
υδρογονο που δεν αποθηκευεται μπορει να δουλεψει μονο κινητηρες μικρου κυβισμου χωρις κιβωτιο ταχυτητων και σταθερων στροφων.
Ειναι ομως πολυ ασφαλες και ιδανικο για να δουλεψουμε γεννητριες ρευματος ή οτι αλλα μοτερακια ειναι σταθερων στροφων πχ αντλιες με κινητηρα, αλυσοπριονο κτλ.
Ο κινητηρας ομως για να δουλεψει καλα θελει πειραγμα το αβανς (προαναφλεξη) αν στην γεννητρια δεν το εχουν κανει γιαυτο δεν παιρνει μπρος καθολου ευκολα. Αλλιως και πυρακια βαραει και δεν παιρνει καθολου ευκολα μπροστα αλλα και δεν θα εχει αποδοση ο κινητηρας και θα ειναι ψοφιος.
Το εχω δοκιμασει στο αμαξι μου που γινεται ευκολα γυρνοντας τον διανομεα μπρος-πισω.

Αυτο το σχεδιο εχω χρησιμοποιησει εγω, αν αναμιξουμε τις 2 πανω εξοδους που λει to engine και to air intake μαζι εχουμε υδροξυ (HHO), εγω το οξυγονο το αφηνα ελευθερο, σε μερικα αμαξια με AFM (air ful meter) μπερδευει ο εγκεφαλος τον ογκο αερα αμα δωσουμε οξυγονο μαζι και κανει φτωχο το μιγμα.
γενικα η αρχη ειναι σαν το σχημα αυτο. Ο Ζωγραφος αντι τον διαχωριστη αυτον και το ξεχωριστο δοχειο ειχε ενα δοχειο και στον πατο ειχε εκεινη την yagi και εκανε την διασπαση υδρογονου με συχνοτητες-παλμους αντι ηλεκτρολυση με πλακες + και -.
Τωρα το θεμα ειναι να βρουμε και εμεις πως το εκανε αυτο που καταφερε που φυσικα δεν το νομιζω, ειδικα εγω που ειμαι και καλος στην φυσικη και χημεια.... :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
και το ηλεκτρολογικο μου σχεδιο αν και δεν εχει καμια απολυτως σχεση απλα να παρουμε μια ιδεα ειναι με χρηση PWM generator και ψηφιακου αμπερομετρου.
Εικόνα


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα & σύγχρονη τεχνολογία”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες