Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NikiforosST » Τετ Απρ 19, 2017 8:04 am
Καλημερα, ναι ετσι ειναι, σιγουρα θα ειχε και αλλα κουσουρια. Οτι τελικα καηκε ηταν καθαρα δικο μου λαθος, γιατι 1ον οταν πηγα να βγαλω την παστα που ειχε εκει στους ηλεκτρολυτικους την εξυσα και εσπασα 2 εξαρτηματα μια αντισταση και μια διοδη που ηταν απο κατω και δεν τα εβλεπα.
Απο τα σχεδια βρηκα τι ηταν και τα ειχα και τα εβαλα, ομως απο κατω επαθε ζημια ο διαδρομος της πλακετας.
Ετσι εκανα γεφυρωμα, και τωρα ειτε καπου ακουμπησε, ειτε τον εκανα σε λαθος σημειο και μετα μπουφφφ και καπνος πολυς απο παντου.
Ε μετα τι να γυρευω μαυρισαν και αλλοι διαδρομοι τι να πρωτοφτιαξω?
Παντως να πω οτι μετα την 1η επισκευη που δουλευε καλα, αρχισαν τα νουμερα οταν επισκευασα τα πισω αμορτισερ και ο μαστορας τα εκανε κουτσουρα, ετσι απο τα χτυπηματα προφανως λογω παρα πολλων ψυχρων κολλησεων αρχισαν οι διακοπες στα μπροστινα ηχεια.
Ηταν τοσες πολλες οι ψυχρες και εργοστασιακες μαλιστα κολλησεις που δεν ηξερα τι να πρωτοκολλησω.
Εφαγα 2 απογευματα με κολληματα πολλες ωρες να ψαχνω και παλι δεν τα ειχα κανει ολα.
Ακομα και να πετυχαινε παλι θα ειχα προβλημα με τοσες πολλες ψυχρες κολλησεις. Πιθανως και παλι να φτιαχνεται αλλα δεν αξιζει την φασαρια, τον χρονο και τον κοπο. Ετσι πηρα νεο να τελειωνω μιας και δεν εχω και πολυ ελευθερο χρονο για δοκιμες.
Anyway εφτασε στα ορια της ζωης του και παρα πολλα χρονια εζησε σε τοσο δυσκολες συνθηκες, 3 αμαξια ειχε αλλαξει, ζεστες, κρυα, χτυπηματα και κραδασμους και υγρασιες.